עיצוב בית מודרני

בימינו, האפשרויות לבנות בית פרטי ולעצב אותו חייבות להיות מתקדמות. עיצוב בית מודרני אינו יכול להתעלם מהחידושים הטכנולוגיים ומהבית החכם שעומד לרשותנו ומייעל את החיים שלנו. כמו כן, בית מודרני חייב להתחשב בסביבה ולהיות ירוק יותר מאי פעם.
משרד זוהר לבנון תכנון אדריכלי מתמחה בבניית בית מודרני ובעיצובו, אם הוא כבר קיים, ותוך כדי כך בהתאמתו לעידן זה. זה יעיל כלכלית, מצוין לאקולוגיה ונעים הרבה יותר לחיות בבית מעודכן בצורה כזאת. עיצוב בית כזה מתאים לכל תקציב עם הפתרונות הייחודיים לו.

עיצוב בית מודרני חם

הנה רשימה של כללים חשובים בשבילנו בעת עיצוב בית מודרני חם

  • עיצוב הבית לפי חומרים וטכנולוגיות מתקדמות, החל משלב השרטוט לפי תוכנות והדמיות תלת ממדיות שמייעלות את תהליך האפיון ומונעות אי הבנות וטעויות שמתחרטים עליהן אחר כך.
  • בניית בית חכם שבו כל מה שיכול להישלט על ידי מרכז פיקוח ובקרה מוכפף לכפתורים ותוכנות אלה. בית חכם נועד, בין השאר, לייעל את השליטה בהוצאות שלו ולהפוך אותו לנוח ולנעים כאשר יש פונקציות שאפשר להפעיל מרחוק.
  • בנייה ירוקה שמשתמשת בחומרים ידידותיים לסביבה, יחד עם טכנולוגיות של בנייה קלה שמיועדת לתוספות בנייה שונות ולעיצוב של ממש בתוך הבית. חומרים שבהם משתמשים לריהוט או לשיפוץ מבלי לפגוע בבריאות או בסביבה.
  • אסתטיקה לפי טעם הדיירים מבלי להתפשר על תפקודים מודרניים כמו הוספת מיכון חשמלי וגאדג'טים למיניהם, גם כאשר מדובר בהעדפת עיצוב בית מודרני אבל במראה נוסטלגי יותר. מבחינה זו לא חייבת להיות סתירה בין הדברים.
  • שימוש במוטיבים אדריכליים שאינם מתיישנים ונותנים לבית איכויות מודרניות על זמניות, כך שהבית יהיה רלוונטי תמיד ולא יהיה צורך להחליף את עיצוב שלו כשיתחלפו הטרנדים.

בחירת מומחים בעיצוב בית פרטי מודרני

עיצוב בתים פרטיים בסגנון מודרני הוא ענף התמחות בפני עצמו משום שהוא מחייב ידע גם במחשוב הבית ובטכנולוגיה חדשנית מצד אחד, וגם בבנייה ירוקה ואקולוגית מצד שני. ההמלצה על חברה כזאת מחייבת לראות עבודות של בתים מודרניים שבהם יישמו את כל הפתרונות העיצוביים שמקפיצים את הבית למאה ה-21 והופכות אותו לנעים וליעיל מבלי לוותר על אדריכלות אסתטית שמתאימה גם לתקציב האישי שלכם ולצרכים. עיצוב בית מודרני הולך וצובר תאוצה לאורך השנים האחרונות.
מעוניינים גם לעצב כך את ביתכם? במשרד זוהר לבנון – אדריכלות ועיצוב מקפידים על עיצוב ייחודי ומקצועי. וזאת, כדי לתת לכם את הבית שדמיינתם וכדי שתוכלו לחיות בנוחות. מבין סגנונות העיצוב הרבים שתוכלו לבחור בעזרתנו, הנפוץ ביותר כיום הוא העיצוב המודרני. עכשיו זה לא באמת משנה איזה סוג עיצוב אתם מחפשים, בין אם זה עיצוב בית בסגנון מודרני חם או עיצוב בית בסגנון קלאסי מודרני, אתם חייבים להתייעץ עם אדריכל ומעצב פנים שיעזור לכם.

 

מהו בעצם עיצוב בית מודרני?

  • כדי שהעיצוב יהיה מוצלח, נבחר יחד אתכם את הצבע המתאים, ונקפיד על קווים נקיים. בבתים מודרניים, העיצוב מתבסס על פונקציונליות, מינימליזם וטכנולוגיה. למשל שימוש בפלדה וזכוכית ייתן לבית מראה חלק, מוקפד ושימושי.
  • כדי להפוך את עיצוב הבית לאישי – נשתמש כהשראה בעיסוק המקצועי של הדיירים, בהעדפות ובתחביבים.
  • הצבעים המשמשים לעיצוב בית מודרני, יהיו בד"כ ניטראליים ובהירים. כמובן שנקפיד על שילוב צבעים משלימים ומאוזנים.
  • אלמנט חשוב נוסף שנתייחס אליו הוא תאורה טובה. נוכל להשתמש בנורות זעירות מפוזרות, מנורות קיר, זרקורים, ודימרים – כולם נפוצים בעיצוב המודרני.
  • גם מרקמים והדפסים יכולים להיות מאפיין משמעותי. פסים, דפוסים גיאומטריים, דפוסים עדינים, או סגנון אבסטרקטי למשל.
  • חלונות משפיעים מאוד על העיצוב החיצוני של הבית. נוכל לבחור בחלונות עם מסגרת אלומיניום, או להוסיף פיתוחים סביב החלון. אתם תבחרו את גודל החלון ובכך תחליטו אם הבית יהיה מואר מאוד, או מוצל, אם כי לרוב בעיצוב מודרני נהוג לבחור בחלונות גדולים המכניסים אור טבעי לבית.
  • עוד מאפיין מוכר של העיצוב המודרני הוא השטחים הפתוחים בתוך הבית. אפשר ליצור שטחים כאלה בתוך הבית באמצעות תקרה גבוהה ולהוסיף לכך התייחסות נכונה לבחירת הריהוט ואופן הצבתו בחלל.
  • כדי לשמור על הקו המודרני של העיצוב, נבחר בדרך כלל רהיטי ויניל, פלסטיק ומתכת או ריהוט עץ בעל קווים מלוטשים. נקפיד שצבעי הרהיטים, יתאימו כמובן לצבע הבית.

אפשרויות רבות ליצירת עיצוב מודרני לבית

תוכלו להיעזר בטיפים הללו ליצירת עיצוב מודרני משלכם, אך כמובן שנשמח לעזור לכם לתת לבית שלכם עיצוב מודרני מקצועי ואיכותי בעזרת אדריכלים מקצועיים ומעצבי פנים מנוסים ממשרד זוהר לבנון – אדריכלות ועיצוב שמומחים בתחום של אדריכלות מודרנית בתים פרטיים.

 
 
לייעוץ וליווי מקצועי
תאמו פגישה ללא התחייבות
בואו נדבר